Converzion - Er med til at gøre virksomheder kapitalmodne

Converzion brænder for at gøre virksomheder gearet til investering, og arbejder for, at firmaer i vækst og spirende start-ups, kan blive klar til at sidde ved forhandlingsbordet, når der skal hives investeringer i land. De sælger viden, værktøjer og kontakter til kapitalrejsning.

Et godt og lykkeligt samarbejde beror i høj grad på troværdighed og tillid til, at Converzion kan være katalysator for vellykkede investeringer. Derfor skal kunden ved første møde kunne mærke virksomheden og folkene bag, lige med det samme. Særligt, hvis første møde foregår online.

For at gøre kundens første indtryk af dem stærkere, startede Converzion derfor et samarbejde med WebVision. Det resulterede i en unik og mærkbar opgradering af sitet, med en udfordrende og lærerig proces med i pakken. Læs med, når Johnny Killerup fortæller om samarbejdet.

En opgradering på udseende

Vi ønskede en ansigtsløftning af vores daværende website, som først og fremmest skulle være bedre til visuelt at udtrykke, hvem vi er. Vi investerer ikke kun penge, men også os selv, når vi begynder et samarbejde med en ny kunde. Derfor er det vigtigt, at vi fremstår troværdige og transparente, så nye potentielle kunder kan mærke, hvem vi er.

Derfor bestod en stor del af opgraderingen i at gøre plads til flere billeder og videoer på websitet, så vi fremover kort og præcist, kan fortælle om vores mission om at gøre virksomheder bedre gearet til kapitalrejsning.

Modsat ønskede vi også bedre mulighed for at mærke og lære nye kunder bedre at kende inden et pitch, hvorfor der også skulle implementeres en formularside til dem, der søger kapital.

 

Relationssalg er vigtigt

Stærke relationer betyder ikke kun noget for os, når vi får nye kunder i vores fold. Det betyder også noget i vores eget valg af udbydere og samarbejdspartnere.

Vi har tidligere samarbejdet med Jes og Max fra WebVision, så vi vidste allerede en masse om deres måde at arbejde på. Vi har kun hørt gode ting fra andre, og ved, at integritet og troværdighed er nogle værdier, der bliver vægtet højt hos teamet bag WebVision.

Vi kender hinanden godt, og samarbejdet beror på et fælles netværk og relation - og hele processen og samarbejdet har været utroligt professionelt. Relationssalg og netværk er oftest hovedingrediensen til nye samarbejder, men det betyder også ofte, at man har skyhøje forventninger til hinanden fra starten - og dem har WebVision uden tvivl levet op til.

Lærerig proces

Vi har virkelig lært noget, og er blevet udfordret på vores ideer omkring, hvordan vores website skulle se ud. Der har under hele forløbet været en god ping-pong, og vi har hele tiden været med, når der skulle træffes beslutninger omkring design, tekst, overskrifter, billeder, fremtoning osv.

Om det var store eller små beslutninger, så er man som kunde hos WebVision med under hele processen. Det bliver fra start et fælles projekt, hvor dialogen foregår i øjenhøjde, uden for mange gloser fra den tekniske ordbog.

Men det, der har givet os mest værdi, har klart været at få en partner, der ikke bare nikker og siger " ja tak", men i stedet tester deres kunder på en positiv måde. Kun sådan ender man med et produkt, der er langt bedre og lækrere, end hvad man selv havde forestillet sig.

Varmeste anbefalinger

Der er ingen ben i at Google sig frem til en websiteudbyder, der kan lave en side for ingen penge. Men det indtryk et website giver, betyder langt mere, end de fleste tror. Og det er ikke alle, der kan ramme lige præcis det udtryk, der giver kunden den helt rigtige opfattelse lige fra første øjekast.

WebVision ved lige præcis, hvordan de med design og udtryk kan ramme og tydeliggøre kundens kerne, så førstegangsbesøgende til en hjemmeside virkelig kan mærke firmaet og deres værdier.

Derfor får WebVision kun de varmeste anbefalinger med på vejen. Ikke kun for det flotte resultat, men også for en lærerig proces, og et spændende og udfordrende samarbejde, hvor der ikke er langt fra tanke til handling - og hvor det næsten kun, er fantasien, der sætter grænser.